فروشگاه اینترنتی آم جلال

فروشگاه اینترنتی آم جلال

فروشگاه اینترنتی آم جلال

فروشگاه اینترنتی آم جلال

فروشگاه اینترنتی آم جلال

اختلال شخصیت مرزی و عدم اعتماد به نفس

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۲۴ ق.ظ

اختلال شخصیت مرزی و عدم اعتماد به نفس

ما همچنین منتقد خودمان هستیم، اما افراد BPD دائما از عدم اعتماد به نفس در مبارزه رنج می برند. دکتر اولدام می گوید این افراد به اعتماد به نفس بسیار اعتماد دارند، بنابراین به شدت به ستایش و حمایت از دیگران برای تعیین شخصیت خود اعتماد دارند. "بعد از همه، احساس تحقیر و عیب و نقص وجود دارد." افراد مبتلا به BPD حتی ممکن است اقدامات و رفتارهای دیگران را تقلید کنند، زیرا "توانایی آنها برای حفظ استقلال و خودکفایی به شدت آسیب دیده است".
اختلال شخصیت مرزی و فکر به آینده

شما نمی دانید کجا به خودتان نگاه کنید در عرض 5 سال؟ در حالی که شما قطعا نیازی به تهیه یک برنامه برای تمام عمر خود ندارید، اکثر مردم حداقل آرزوها و برنامه هایی برای آینده دارند. افراد مبتلا به BPD اغلب کنترل خود را ندارند. دکتر اولدام می گوید: "توجه بسیار کمی از آنچه که می خواهید یا آنچه در حال کار بر روی آن هستید است."
اختلال شخصیت مرزی و سردرگمی در رابطه

بهاری می گوید کسانی که از BPD رنج می برند، دائما از روابط فیزیکی و عاطفی خود استفاده می کنند. در بسیاری از موارد، آنها به همراهان متصل می شوند که امیدوارند تا نیازهای خود را در دوران کودکی خود پیدا کنند، که اغلب باعث می شود در روابط سمی باقی بماند. دکتر اولدام می گوید افرادی که مبتلا به BPD هستند نیازمند روابط، استقامت و بی اعتمادی هستند. چنین نگرانی شدیدی در مورد از دست دادن کسی که به شما نزدیک است، که شخصا دیگران را از بین می برد، این پیش بینی خود را حفظ می کند. روابط دوستی روابط باهوش نیست بلکه افراد با BPD نزدیکتر از حد مجاز به نفرت بیش از حد از دوستان و خانواده هستند. در این روابط متقابل، افراد با عملکرد بالا با BPD اغلب در معرض مشکلات هستند.
اختلال شخصیت مرزی و افسردگی

BPD اغلب به اشتباه به عنوان افسردگی مزمن تشخیص داده می شود. اگر چه افسردگی در میان افراد مبتلا به BPD رایج است اما علائم آنها کمی متفاوت است. بهاری می گوید: "BPD عمیقا عمیق و بسیار شدید است." این بیماری مملو از احساس مزمن است که هیچ ارزش و حس تعلق دارند که هیچ چیز مهم نیست. "
اختلال شخصیت مرزی و خشم

برای افرادی که دارای BPD هستند، کاملا طبیعی است که به شیوه ای پاسخ دهید که به نظر می رسد اغراق آمیز یا نامناسب است. متی توضیح می دهد، مثلا اگر شریک زندگی شما 7 سال باشد، شما نمی توانید تا ساعت 7:30 بعد از ظهر پیروی کنید، پاسخ با ناراحتی مناسب خواهد بود. هرکسی با BPD چیزی شبیه این را می گوید: "من قصد دارم با شما آشنا شوم، شما من را دوست ندارید، من از شما متنفر نیستم، شما هرگز برای من وقت ندارید، و غیره". دکتر اولدام می گوید مردم BPD اغلب مشکلات خود را در خط مقدم اشتباهات خود قرار می دهند. "آنها نمیتوانند اعترافات را تحمل کنند که کسانی هستند که مشکلات دارند و به جای آنها دیگران را سرزنش می کنند. برای آنها واقعا شرم آور است که می پذیرند که خشم و خشم آنها توسط شخص دیگری توجیه نمی شود، بلکه از داخل در می آیند."
اختلال شخصیت مرزی و خودکشی

دکتر اولدام اشاره می کند که اگر چه نشانه رسمی از افراد مبتلا به اختلال شخصیت مرزی وجود ندارد، میزان بالای خودکشی و خودکشی در میان افراد مبتلا به BPD وجود دارد. در حقیقت، بین 8 تا 10 درصد از بیماران دوقطبی خودکشی تفاوت زیادی وجود دارد که 400 برابر میانگین ملی است. دکتر اولدام می گوید: "خطر در این بیماران بیشتر است، زیرا می توانند اعتماد کنند." بنابراین به جای افسردگی، خیلی از آنها نمیتوانند از رختخواب بیرون بیایند، در واقع خودکشی را تنها راه منطقی برای فرار از درد و رنج می دانند. "

  • کریم سوره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی