فروشگاه اینترنتی آم جلال

فروشگاه اینترنتی آم جلال

فروشگاه اینترنتی آم جلال

فروشگاه اینترنتی آم جلال

فروشگاه اینترنتی آم جلال

دستگاه اسپرسو

دوشنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵ ب.ظ

دستگاه اسپرسو نه تنها مدت زمان دم کشیدن قهوه را کم می کند ، بلکه قهوه بهتری نیز از آن به دست می آید ! دم کردن سریع تر باعث می شود تا امکان استخراج موادی با کیفیت نامطلوب که در اثر استخراج بیش از حد قهوه وارد شده است وجود نداشته باشد.بهتر است بدانید پایه تمام قهوه های ایتالیایی مانند کاپوچینو، موکاپینو، اسپرسو، موکا و… را قهوه اسپرسو تشکیل می دهد. در صورتی که عاشق قهوه هستید، تهیه یک قهوه جوش اسپرسو متناسب با نیاز شما پیشنهاد میگردد.

خرید اینترنتی قهوه ساز اسپرسو , دستگاه قهوه ساز اسپرسو , قهوه ساز اسپرسو خانگی

 خـرید پستی >> قیمت فقـط : 29000تـومان

 http://buy66.ir/wp-content/uploads/2015/10/70_1352971655.gif


توضیحاتی درباره عملکردن اسپرسو ساز :
۱:دستگیره سرپوش ظرف فراورده
۲:منفذ لوله ظرف فراورده که نوشیدنی قهوه از آن فوران می‌کند.
۳: لوله ظرف فراورده برای هدایت قهوه تولید شده به ظرف فراورده
۴: ظرف فراورده
۵: دسته ظرف فراورده
۶: قهوه موجود در سبد قهوه
۷: لوله زیرین سبد قهوه که آب داغ را به بالا هدایت می‌کند.
۸: آب ۹: محفظه نگهدارنده آب
۱۰: خروجی نوشیدنی حاصل شده برای ریختن در فنجان پذیرایی
۱۱: نوشیدنی قهوه تولید شده که در ظرف فراورده انباشته شده است.
۱۲: سوراخ‌ها یا فیلتر زیر ظرف فراورده که ترکیب آب و قهوه از درون آنها به ظرف فراورده هدایت می‌گردد.
۱۳: سبد قهوه محل قرار گرفتن قهوه آسیای شده (پودر قهوه)
۱۴:منافذ ریز کف سبد قهوه که آب داغ از دورن آنها روی گرد قهوه پمپاژ می‌شود.

خرید اینترنتی قهوه ساز اسپرسو , دستگاه قهوه ساز اسپرسو , قهوه ساز اسپرسو خانگی



یک قوری قهوه‌ساز اسپرسو از سه بخش اصلی تشکیل شده است:


محفظه نگهدارنده آب: این محفظه که در بخش زیرین قرار دارد، وظیفه نگهداری آب را بر عهده دارد. آب در این ظرف داغ شده و با فشار به سمت سبد قهوه رانده می‌شود.سبد قهوه: این محفظه دارای دو بخش می‌باشد، یکی محفظه دایره‌ای شکل که قهوه آسیاب شده را درون آن می‌ریزند و دوم لوله‌ای متصل به محفظه سبد که در زیر آن جای دارد. این لوله در هنگام بسته شدن کامل قهوه‌ساز، درون آب درون محفظه نگهدارنده آب فرو می‌رود.
ظرف فراورده این ظرف که در بالای سیستم جای می‌گیرد و دارای یک دسته نیز می‌باشد وظیفه نگهداری نوشیدنی قهوه تولید شده را بر عهده دارد. در کف این ظرف فیلتری موجود است که دقیقا” در بالای سبد قهوه قرار می‌گیرد. میانه این ظرف لوله‌ای است که نوشیدنی تولید شده از آن گذر کرده و نهایتا” درون ظرف سر ریز می‌شود.

خرید اینترنتی قهوه ساز اسپرسو , دستگاه قهوه ساز اسپرسو , قهوه ساز اسپرسو خانگی

اسپرسو (به ایتالیایی: Espresso) نوعی قهوهٔ غلیظ است که در اوایل قرن بیستم در میلان ایتالیا ابداع شده‌است. اسپرسو با عبور دادن آب نزدیک به نقطه جوش با فشار زیاد از میان دانه‌های آسیاب شده قهوه تهیه می‌شود. اسپرسو دارای غلظت بالاتری از مواد محلول و معلق جامد است.اسپرسو پایه برخی از نوشیدنی هاست مانند کافه لاته، کاپوچینو، کافه ماکیاتو، کافه موکا و کافه آمریکانو است. در تهیه کاپوچینو حتماً اسپرسو را به‌کار می‌برند ولی در تهیه کافه لاته این امر ناگزیر نیست. میزان کافئین موجود در اسپرسو در واحد حجم از سایر نوشیدنی‌ها بیشتر است و به این دلیل هم هست که اکثر اوقات در مقیاس‌های کوچک سرو می‌شود. یک اسپرسو ۶۰ میلی لیتری دارای ۸۰ الی ۱۵۰ میلی گرم کافئین است در حالیکه یک قهوه معمولی با حجم ۲۴۰ میلی لیتر داری ۹۵ الی ۲۰۰ میلی گرم کافئین است.تا حدود زیادی می‌توان گفت اسپرسو بالاترین میزان کافئین را در بین نوشیدنی‌های گرم دارا است بطوری که اگر قبل از رقابت ورزشی مصرف شود و تست دوپینگ گرفته شود کارشناسان را به اشتباه انداخته و مصرف زیادی از کافئین را که دوپینگ محسوب می‌شود نتیجه آزمایش اعلام می‌کنند.فرایند دم کردن اسپرسو با عبور آب بسیار داغ (حدود ۹۵ درجه سیلسیوس) که تحت فشار است از روی قهوه آسیاب و بهم فشرده شده درست می‌شود. هیچ استاندار جهانی برای استخراج اسپرسو تعریف نشده است، موکاپات و دستگاه اسپرسو ساز مهمترین ابزار آلات برای تهیه این نوشیدنی می باشند.  اما چند تعاریف منتشر شده وجود دارد که سعی کرده‌اند تا در ارتباط با میزان و نوع پودر قهوه، دما و فشار آب و نرخ استخراج محدودیت‌هایی را ایجاد کنند.

خرید اینترنتی قهوه ساز اسپرسو , دستگاه قهوه ساز اسپرسو , قهوه ساز اسپرسو خانگی

 خـرید پستی >> قیمت فقـط : 29000تـومان

 http://buy66.ir/wp-content/uploads/2015/10/70_1352971655.gif

  • کریم سوره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی